Regn faller ner som dripp-dropp, dripp-dropp

Vaknade vid tre-fyra-tiden av ett muller. ÅSKA! Jag kutade upp med täcket i famnen och stängde av internetet, drog ur tv-sladdarna och sen gick jag och la mig igen. Helt sjukt snabb reaktionsförmåga! Haha. Sen var jag dödligt trött imorse. Fy katten säger jag bara! Jag somnade hela tiden, på Lidingö-banan, tunnelbanan, pendeln och sen bussen. Jag önskade och hoppades att tröttheten skulle försvinna lagom till att jag började jobba. Som tur var blev jag lite piggare. Tacka vet jag för kaffe.

Nu regnar det där ute och snart är det lunch. Ägnade en stud åt att kolla på Saks hemsida och botanisera i Marc by Marc Jacobs väskor. Vill. Ha. Massa. Olika. Nu. In New York baby! Frågan är bara hur jag ska kunna välja?! Ge mig en miljon! 

Ikväll blir det lite röjning i lgheten, Sara kommer som bekant imorgon och då är det ju ett + om IKEA-kartongerna är slängda och sånt. Pust och stön. 

Äh, nu blire puss och hej så länge!

P.S. Asglad för en (inrednings)grej! :D

Fina kommentarer
Postat av: Anna

In New York :) Lovely! Hoppas du har det bra, jag är ledig idag och förundras över hur mkt jag vill hinna med men ändå inte få något gjort direkt..men lite städning är nu gjort, passande för vädret. Hörs snart babe! Puss

2010-07-29 @ 14:08:10
Postat av: Emma

Vännen! Skönt med sånna dagar också, och exakt vädret är perfekt för att pyssla hemma och sen krypa upp i soffan och ta det lugnt :) Vi hörs snart ja snygging! ha det bäst så länge <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback