Reserv

Första "Antagningsbeskedet" ligger ute på Studera.nu och jag är Reserv nr 11 för mitt förstahandsval Marknadskommunikation och IT. Jag VILL komma in där! Det jag sen blev antagen till kan jag knappt uttala och när jag kikade närmare på det verkar det dötrist (varför sökte jag det?) Socialogatropolog (eller vad det nu hette, jag kan inte ens säga det - ett tecken!) så jag tackade glatt ja till min reservplats och håller nu tummarna för att ca 12 pers tackar nej. JA JA JA!

Btw. Är GRYMT sugen på att köpa mig ett nummer av ELLE. Framsidan var ju så fantastiskt fin. Åh. Dör. Vill. Ha.

Tror jag treatar mig med en ELLE ta mig tusan, vem behöver mat när det finns hundra gånger viktiga saker? Typ fina saker. Jag behöver nämligen en dos med nåt flott nu. Smälter bort i vämen på kontoret, luften står stilla och det klibbar. Fy. Därför: ELLE. Mycket viktigt för överlevnad i hettan. De bara måste ha den på ICA när jag börjar närma mig hemma!



/emma.

 

Edit-SUCK! Jag är reserv nr 11 i en av urvalsgrupperna om 6 pers. Min chans att komma in där är typ noll. Aptrist ju. Får bli ett halvår tråk Socio-nånting. Eller så blir det as kalas bra. En sak är i alla fall säker, jag måste lära mig att säga ordet på det jag ska plugga. Socialantropologi, Socialantropologi, Socialantropologi, Socialantropologi, Socialantropologi, Socialantropologi osv osv osv. A-R-T-I-K-U-L-E-R-A helt enkelt.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback