Efter regnet kommer solsken

Filmtittandet är över för idag. Nu ska jag sätta på musik på hög volym (nåja, inte för hög, bor ju trots allt i lght) fundera över vad jag ska ha på mig ikväll, om jag inte ska ta och dricka några glas vin till kvällen eller om jag ska vara förståndig (så jag inte måste ligga och vara bakis heeela morgondagen)?! Jag ska ju trots allt bli fotad med Loijs på nåt "modell för en dag ställe". Vad ska man ha på sig då? Funderar på min svart-vit-rutiga klänning och bitiga skor. Classy. Och massa andra alternativ såklart!

Nu skiner solen in genom fönstrena (inkorrekt I know) efter en grå och regn-tunga-moln-morgon, dags att peppa lite med andra ord. Jag och solen. Och musik, och smink och hela garderoben - jag måste ha heels idag, allt för länge sen sist! Let's do it.

Ha en förtjusande eftermiddag och kväll babes!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback