Ny bibel

Jag beställde en ny kalender för några veckor sen och i förra veckan kom den äntligen på posten! Den jag har haft i ett år är också en personligare almanacka som jag beställde från en annan sida. Den här är lite större vilket bara är bra och dessutom kunde man lägga in lite bilder på de första sidorna :)



Le framsida!



Bläddrar man lite ser man det här...



...och det här...



Sen blir det lite mer seriöst. I rosa och pastelliga toner såklart. Åh, I can't wait until jag får börja använda den! Men det måste bli augusti först, då går min andra ut!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Ann

Vartifrån har du beställt kalendern? Jättefin!

2010-06-11 @ 23:28:54
Postat av: toraa

Hej! Den är jättefin :) Jag undrar var du köpt den? Måste också ha en bra (och snygg) till hösten! Kram

Postat av: Emma

Den är hemklickad från www.tryckdig.se - himla bra! Tar mellan en-två veckor och jag fick den efter bara en vecka tror jag. Den jag hade innan beställde jag från www.personligalmanacka.se som är hälften så stor som denna, lika söt men man kan inte välja bilder och framsida... :)

2010-07-16 @ 10:01:07
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback