Read like never before

Och nu är det inte kurslitteratur jag plöjer, utan skönlitteratur! Hejja vad det är bra! Har läst ut En Shopaholic får en syster och idag läste jag klart Elsas Mode. Fina grejer faktiskt. Precis i min smak. Dessutom klickade jag mig in på en internetsida där man kan streema tvserier osv och upptäckte ett sprillans avsnitt av True Blood. Tummen upp för det med!

Fortfarande lite semester-ångest. Frågetecken. Varför? Men idag har jag haft en skön dag! Fick sms av Loijs, drog in till Centrum en trekvart efter att jag gått upp och sen blev det en sväng om på flera timmar hemma hos Loijs över scone och kortspel. Drog hem cirkus fyra och läste ut Elsas Mode. Vinst också när jag äntligen lyckades hitta mina fyra små glas-burkar med sånt där knäpp-lås på locket. Fyllde dem med kryddor och annat, visar eventuellt bild imorgon :)

Nu är frågan om vilken bok jag ska läsa på härnäst, Lyckans hjul av Kajsa Ingermarsson eller Åse av Denise Rudberg? Tror det blir Åse! Snart kommer karln hem också och då blir det popcorn i soffan - tisdagsmys!

Puss puss



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback