Sista dagen i skolan

Sorry! Sämsta blogg-uppdaterings-perioden ever?! Till mitt försvar går nästan hela min tid ut på att jobba och plugga, plugga lite till och sen jobba ännu mer. Men idag efter seminariet kl 13-15 är skolan över. Ö-V-E-R! Iaf för den här gången. Först ska vi bara genomgå persen att opponera våra arbeten. Öh. Vi ska ge varandra feedback och konstruktiv kritik och ifrågasätta varandras arbeten. Typ. Det finns bara ett problem, jag tycker inte om att kritisera andra (jag vill ju att alla ska tycka om mig!) och om det inte finns något positivt att säga då?! Linda in orden bara Emma, gört! Ha.

Btw, New York hägrar! På måndag när jag skrivit på ang sommarjobbet så ska det bokas både flygbiljetter och hotell! Så det så. Älska!

Ha en fantastisk dag vettja!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback