Trotsig

Trots att solen skiner in genom mitt fönster titt som tätt och sen går i moln några sekunder har jag inte varit ute mer än att jag stuckit näsan ut genom fönstret ett par gånger. Liksom för att känna om det verkligen är varmt, om det inte blåser och om det skulle vara onödigt att gå ut. Trots att jag är ganska säker på att det är mer än tillräckligt varmt ute för att gå en promenad har jag vägrat gå ut. Istället har jag läst lite i en New York guidebok - tills jag tröttnade - och började surfa på nätet istället. Nu har jag stor, stor, stor lust att kolla igenom några SATC avsnitt och snappa upp New York där igenom istället. Låter väl förträffligt? En bra syssla en solig dag som denna!

Föresten, Anna: jag är sjukt sugen på SATC-turen i NY alltså, ca 348sek? Helt klart värt :)

Puss på er cupcakes!



/emma.

P.S. Ang det där att vägra gå ut en solig dag. Känns onödigt att ligga ute och pressa för att få lite färg när jag sen ska jobba hela sommaren. Jag får vara en stolt blekfis helt enkelt!

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Ledsen att ja inte ringt varken igår eller idag, imorn slår jag dig en pling! Ja ja ja, tycker också vi ska boka den :) Va inne o tittade lite och lät bra, inte så fasligt dyrt heller, tror ja kan va värt! Blir också sugen på att säta på satc för att spana lite. Men nu ska ja göra lite ärenden framför datorn medans jag äter, hemkommen från jobbet oc är vrålhungrig. Sov sött :) Puss

2010-06-16 @ 22:27:14
Postat av: Emma

Hehe! Det är luuugnt vännen! Vi har ju tid på oss som sagt :) Men kul att du också tycker det! Har kommit fram till att en liten tur med en båt halvägs runt manhattan kan va najs, istället för att köa till frihetsgudinnan kan man se det från vattnet :) vi hörs sen! jag jobbar eftermiddag. Åhhh kommer bli sååå bra! kämpa på vännen! puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback