Måndag hela veckan

Just nu skulle jag behöva en pausknapp så man kan stoppa upp tiden och göra allt man ska för att sen starta den igen och känna att man är i fas. Det hade varit något det! Men nej då. Fick ett SMS från Student Consulting (där jag är anställd som Visningsvärd) och undrade om jag ville jobba som receptionist tillfälligt och omgående. Hinner inte! Annars hade ju pengarna inte suttit fel.

Plugg står först på dagordningen, är dock väldigt sugen på att flytta in i sovrummet, men det är en del att pyssla med innan målning så det kommer ta sin tid det med. Bara kolla in min lilla lista:

[ ] Sandpappra lite lätt på spacklet (alla väggar).
[ ] Skrapa bort torkat tapetklister och tapet + torkat spackel som fastnat på golvlisterna.
[ ] Täcka golvet med papp igen (slängde den gamla - skönt!)
[ ] Maska lister, fönster osv.
[ ] Måla taket en andra gång med vitt (sista gången).
[ ] När taket torkat; maska taket.
[ ] Måla väggar första gången med en fin fin nyans a.ka. "caffe latte".
[ ] Måla väggarna andra och sista gången.
[ ] Maska runt golvlisterna.
[ ] Måla listerna två ggr
[ ] Klart!

Så det är ju lite pyssel. Men vi får tänka så här; det absolut värsta är över! All tapet är borta och hela väggarna är spacklade. Det kallar jag ett riktigt jobb det. Vi är bäst helt enkelt! Men idag är huvudfokus detta:

[X] Plugga
[X] Plugga
[X] Plugga
[X] Äta nåt
[X] Plugga
[ ] Plugga
[ ] Plugga
[X] Träna Body Pump 18.30
[X] Äta middag

Ha en skön dag alla ni andra! :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

TACK stumpan! London är underbart! :D

Lycka till med allt jobb idag. Det var inte en liten lista du hade. :) Puss!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback