Emma-bäst

Snart, snart har alla bitar fallit på plats. Blev nyss uppringd och meddelad att jag kommit vidare med Receptionist-sommarjobbet i Spånga och att jag ska träffa arbetsgivaren på måndag så de får träffa mig personligen! Jag är sååååååååååå GLAD! Dessutom får jag nästan två veckors semester först så jag kan vila upp mig lite innan jag börjar jobba på allvar och sen jobba HELA sommaren! Nu kan jag göra massa skoj i sommar och inte bara rulla tummarna och vända på örena. "... om allt känns bra blir du anställd!" stod det i mailet och jag är så glad och så lättad att det finns inte! Nu blir antagligen min och Annas New York-resa av (Matilda kanske inte kan följa med - aj aj, nån som är sugen på NY?;) och det är även det ett glädjeämne! Ha-ha-ha, vad jag är bra!



Förra sommaren på Grönan! Ser så jävla glad ut liksom.

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback