Back slap

Idag har Matilda och jag pluggat, ja när vi inte solade på taket, pratade om New York eller hittade på andra anledningar att inte plugga. Vi hade ett handledningstillfälle kl 12 och efter det åkte jag hem till Matilda (Matilda cyklade) där vi käkade lunch på det redan nämnda taket. Ahh säger jag bara. Där satt vi i de minsta antal kläder man kan tänka sig och lapade sol. Att min ena arm är lite vitare än den andra får man ta. Lite färg fick jag allt!

Sen en tråkig och en rolig sak! Jag fick veta att jag inte fick jobbet på Urban Outfitters (stackarna som gick miste om mig!) det var 4 av 8 som blev anställda - tuff konkurens, tydligen. Det var ju inte så kul, men på vägen hem ringer dem från SC och frågar om jag vill komma på intervju redan imorgon! Yeey! Ett receptionistjobb i Spånga (hum...) men tidiga mornar får jag ta! Det är bara att gå upp och somna i tid helt enkelt. Ho-hå-jaja. Jobba, jobba, jooobba!



I värdsklass den sämsta outfitbilden?



Blek men glad.

 

Rosett i håret. Såklart.

Nu ska jag umgås med min karl! Puss

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback