Bästa

Min pojkvän är världens bästa. Eftersom jag har orutin som heter duga när det gäller baksmällor (idag efter ca fem små öl i går kväll) har darling fått pyssla om mig. Coca cola, thaimat och godis + sömn och ett parti Chicago (som jag vann!!) och massa skratt. Fint tycker jag.

Nu ska jag bara läsa en provuppsats.. Kl 21 en söndag kväll. Well. Föresten en annan bra grej (förutom min sötnos till sambo) är att Matilda och jag äntligen har spikat ett ämne! Vi ska skriva utifrån Koppolas film Marie Antoinette och se hur modekonsumtionen framställs i filmen utifrån Marie Antoinette. Kul! Det innebär att Matilda och jag ska se filmen på tisdag hemma hos henne! Yes, vad skönt att ha spikat ett ämne! Äntligen.

Och som jag skrev överst. Världens sötaste pojkvän och sambo har jag som tar hand om mig när jag är ynklig (och annars med för den delen) ♥



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback