Blod, svett och tårar

Okej, där fick jag för min "facination över veckans varor på ICA och WILLYS". Big time. Nämligen. Efter skolan hoppade jag av vid AGA för att gå till WILLYS och köpa riktigt bra grejer till riktigt bra pris, men har någon egentligen tänkt på hur tungt frysta grejer väger? Och 1,2kg paket köttfärs (eh) och det, och lite mer, och lite sånt, och lite sånt-för-det-är-ju-så-billigt-och-bra-att-storhandla-när-man-ändå-är-igång. JÄKLAR vad det sved i händer och i armar bara biten mellan WILLYS och AGA station... Grrrrr. Sen att jag gick uppför mastodontbacken upp till lghten hör också historien till. Jag stoppade in alla prylar för 470kr i kyl och frys innan jag gick ner till ICA för att fynda "veckans varor" där med, 320kr. Jag höll inte koll på hur många timmar jag spenderat till att shoppa... MAT. Inte kläder, utan mat. Men faktiskt, det är kul att köpa mat och tänka ut lite vad man ska laga till middag - ladda upp kyl och frys är typ något av det bästa som finns. Så det så. Men ont gjorde det!

Juste! Allt detta mat-släpande skedde i klackar... Pust!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback