?

Hur ofta (om ens någonsin) brukar jag dissa bloggandet så hårt, utan att vara bortrest eller vara inlåst nånstans utan dator vill säga? Jag undrar jag. Min enda förklaring är att allt går i ett och att jag var så nedrans trött imorse så jag överväger att gå och lägga mig om en och en halv timma. Faktiskt. Äter Ben & Jerry's till middag och sörjer att jag missade träningen idag - ja ja, en annan gång!

Har insett att jag blivit en äkta... eller äldre (?) nånting. Jag facineras t ex över att jag sitter och blir glad över extrapriserna i ICAs och Willys veckoblad och planerar genast när allt ska inhandlas och att jag tycker att hammarborrar och maskiner som känner av var elledningar och dyligt går är väldigt bra att ha. Husmor? Måste kompencera med att läsa Cosmo och Elle känner jag. Innan det blir till att pugga vill säga. Phu!

Hoppas dagen varit fin trots mulen och kall dag!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback