I got stripes

Ny kofta som jag fann på Monkis rea invigdes i fredags när jag skulle till skolan och iväg för att sminkas hos Make Up Store. Fint tycker jag :) Sen att Nils är typ världshistoriens sämsta outfit-fotograf är en annan sak (lessen darling, men det är bra att du har ett annat jobb om man säger så ;).



Det börjar helt okej... Dock världens sämsta bakgrund i form av kartonger, kartonger och annan skit. Ha!



Sen blev det sämre med fotograferingen (och bakgrund?!). Har inget mer att visa ang. min outfit som inte är grymt osmickrande. Iofs är jag osminkad för att jag skulle sminkas på eftermiddagen - känner mig naken utan smink ;)




Meeen darling då! Jaja. Ni får iaf ett hum om hur jag såg ut + mina nya killer heels då.

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback