Idag.

Hela dagen idag har jag jobbat på Cohn&Wolfe samt Grey. Himlans massa springande i trappan mellan våningarna och företagen - men kul är det! Aldrig en lugn stund och allt bara rullar på! Gillart. Direkt efter jobbet passade jag på att träna Body Pump och det toppade jag med lite Ben & Jerry's... Ni förstår, det var 2 för 75kr på ICA och det tackar man inte nej till.

Dessutom fick mitt "samlade betygsdokument" med posten idag, MVG i Engelska A. Känns ganska bra ändå! Nu är jag mest trött, men måste läsa ytterligare en text till imorgon innan seminariet och det får jag göra nu. Ska nämnligen jobba imorgon innan seminariet och efter att det är slut ska jag klippa mig! De ni, senast jag klippte mig var i augusti förra året. Långt har det blivit! Alldeles strax kommer nog Nils hem också, han skulle laga mat sa han. Men jag vill nog mest sova...

Hoppas din dag var fin ♥



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback