Ledsen?

Får man tillåtelse att vara lite ledsen över ett par skor? Sjukt banalt jag vet. Men det finns ett par som jag suktat efter i ett år (såg dem på nätet för över ett år sen när jag var i Brighton), de är liksom så fina. Blev riktigt sugen på att införskaffa dem till de två bröllopen i sommar (och så klart till alla ljumna sommarnätter) och tittade ut på hemsidan. Men de är borta?! De fanns ju där förra veckan? Noooo! De fanns i flera färger men jag hade nog ändå slagit till på ett par svarta. Pumps i satin med peep-toe, lite platå och en stor ros över tårna. Ahh! Måste ringa till Bianco på lunchen och höra om det stämmer att de inte finns mer. Då blir jag ledsen på riktigt. Faktiskt. Veckans i-landsproblem mina vänner!

Det finns ett par snarlika, fast i skin och med en rosett över tårna. Men de är ju "bara" 500kr dyrare... Nej, nej.



Skorna nr 1, fast i svart då - och om de ens finns kvar!


En värdig ersättare?!


/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback