Liten skörd

Nu är jag redo att återvända till bloggandet (peppar peppar)! Jag tänkte börja dagen med att ladda upp lite bilder från helgen, dock glömde jag kameran hemma när vi gjorde stan i fredags, och åt middag och tog en öl. Sjukt fin helg har jag haft! Här är ett axplock, jag väntar på mer bilder från Amanda och Sofie! Det här är iaf vår lördag:



Sofie spexar, fredag morgon och varje morgon.



Efter att vi fixat oss lite, tog vi Lidingö Banan till Kottla, där vi bytte till buss till Lidingö Centrum.



Efter en sväng i affärerna i Lidingö Centrum åkte vi lite buss och sen gick vi till Långängens Gård där vi käkade lunch i solen. Helt fantastiskt var det!



Amanda och jag käkade varsin god, god chevre sallad! Åh.



Här har jag redan käkat lite (kunde inte låta bli) men lätt en favorit och en av de bästa chevresalladerna!



Blekfis... Men blev iaf någon nyans brunare på höger axel och fick ett par fräknar på kinderna under dagen!



Självdistans... Vi avslutade dagen i solen (efter ett besök hemma hos mamma och en Corona på Restaurang Bryggan) med choklad-ansiktsmask och nymålade naglar. Fint! Här kan man ana min "fina" bränna efter linnet.. ;)

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback