Make up

Blev som sagt fint sminkad på Make Up Store i fredags vid 15 tiden. Tjejen som sminkade mig var jättegullig och som plåster på såren att jag fick vänta när vi skulle börja sminkningen fick jag lite extra produkter! Älskar sånt! För pengarna som man får produkter för (kostnaden för presentkortet) köpte jag puder, foundation och en foundation-borste. Det blev lite dyrare än 495kr men det är det värt! Nästa månad ska jag köpa en till borste och lite annat fint! Längtar.



Inga bra bilder direkt på sminkningen, min panna ser ut att vara större än en jordglob...



Ah ni förstår nog grejen nu :)



Lila skugga på ögonlocken. Som på den gamla goda tiden (när jag gick i gymnasiet) :)



M tidningen, en nagelfil, en mascaraborste, en läppstiftpensel, en brown sugar peeling, en "dutt" och tofflor + foundationen, pudret och faoundation-borsten!

/emmaNöjd.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback