Night-i-nighti

Har nyss kollat klart på Gossip Girl och ätit en halv Ben & Jerry's till middag. Helt okej eftersom jag tränade som en dåre förut. Hum. Plus minus noll? Nu är jag ledig resten av veckan, eller nåja, jag jobbar på söndag som visningsvärd och innan dess ska jag och Matilda skriva ett PM... På fredag har jag intervju och på lördag ska jag till Söder och käka brunch med sötaste tjejerna innan Farmor och Farfar kommer för att se hur jag och Nils bor! Kul, kul! Eller ja, PM:et och intervjun måste gå BRA och sen ska jag visst tvätta och dammsuga imorgon. Ehhw. Nu funderar jag på att smaka lite på den andra B&J glassen jag har i frysen, men det är nog lite väl. Eller?

G'natt på er och hoppas dagen var lovely.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback