Om vi säger så här;

Det är mycket som ska göras ikväll! Disken ska diskas, klädhögen som täcker hela mitt skrivbord, en stol och längs med min sida av sängen ska ordnas och sen ska jag dessutom packa! Nils och jag ska nämligen till Skara och hans familj och hälsa på, dessutom blir det bröllop i Lysekil på lördagen. En av Nils alla hundra kusiner (typ!) ska gifta sig :) Jag älskar bröllop! Just! Måste stryka klänningen jag ska ha på mig, och packa ner locktången!

Förövrigt hade jag en underbar dag igår efter att Matlida och jag lämnat in arbetet på Mondo. Det kändes inte helt hundra och sjukt läsigt att lämna in det. Jag kunde inte direkt skaka av sig stressen kring det hela. För att på något sätt råda bot på det hela drog jag in till Kronobergsparken där det blev lunch med Joanna, Lovisa och Hedvig + mini-hundarna Gucci och Alva. Vi satt där tills det blev kväll och då drog vi till Mosaik där jag käkade Meze - gott, så gott! Sen drog vi hem till Matilda som just slutat jobbet (vi kommer få kroniska smärtor av att inte ses varje dag som vi gjort när vi skrivit vårt arbete!) och snackade lite innan jag mötte upp darling och åkte hem. Du är fin du älskling!

Nu ska jag ta tag i alla hundra grejer som ska fixas! Puss på er ♥



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback