Sirap

I lördags spenderade jag ett par timmar med Eva, Josefin och Loijs. Först åkte jag och Loijs till Söder och Café String och var nästan framme när Josefin ringer och säger att vi skulle vara på Café Sirap på Tulegatan (Odenplan/Odengatan) och inte på Söder! MEN HERREGUD! Jag och Loijs vänder om i kylan och åker dit, bara en liiten omväg vida Söder från Lidingö. Eh. Sen när vi kommer fram visar det sig att Sirap inte öppade förrän kl 11 (klockan var ciruks 10.25). Vi tog en kopp varm choklad på ett annat café och sen gick vi till Sirap. Och det var lätt värt mödan! De hade de godast American Pancakes jag någonsin ätit, iofs har jag bara ätit det tre gånger - men iaf! Sjuuukt gott.





Yummie! /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback