Sorry, sorry, sorry! Ni vet jag lever ett ...

20100504174 (MMS)

Sorry, sorry, sorry! Ni vet jag lever ett busy life at the moment, bara jobb, jobb och lite plugg (borde dock plugga mer...). Nyss blev jag telefonintervjuad och ska få komma på intervju på fredag till ett stort företag... Jag vet vilket, men tänker hålla det hemligt tillsvidare;) Har jobbat på C&W sen 7.30 imorse och kl 18 är tanken att jag ska träna Body Combat. Phu! Ledig tors och fre och då blir det bara plugg, och intervju då.. Hejja mig! Och juste, klippte mig igår för första gången sen augusti förra året (!) SKÖNT! Klippte av en bra bit och tunnade ut rejält, känns bra i övrigt också vilket är ett plus:) Hare gött! Puss


Fina kommentarer
Postat av: sara

Snyggt!

2010-05-07 @ 12:56:07

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback