Trådlös

Sitter hos Matilda med MIN dator (har åkt snålskjuts på Nils dator sen vi flyttade in i lghten) med vårt nya trådlösa mobilbredband, alltså jag har med mig stickan/dongeln och vår router är kvar hemma - perfekt att man kan ta med den och dessutom surfa trådlöst hur "många" man vill hemma i vår lya nu! 199kr i månan för att surfa fritt - yeey!

Nu är tanken att jag ska skriva två filmanalyser om de två filmerna om Marie Antoinette från 1938 samt 2006. Jag såg Van Dykes film från 1938 igår och jag skojar inte när jag säger att den var sjukt lång och sjukt.. 38-talig. Hu. Men nu har jag sett den och nu ska det bara till att analyseras!

Ha en fin fin dag hörrni! Solen skiner så jag hoppas på lite härlig solning till lunch på Matildas tak! :)



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback