Fredag-och-massor-att-göra

Okej, var börjar man? Sitter och lyssnar på Hollisters spellista (jag och Anna var inne i den butiken hela tre gånger, kollade på snygga kläder och försökte undvika att stirra på halvnakna manliga ..modeller. Sen luktade det god, god parfym i hela butiken också.. Åh.) och undrar lite var jag ska börja? Packa upp väskan och allt jag köpt? Stirra sig blind på bilderna från resan och sakna 25-30 graders värme? Ta kort på det jag shoppat? Packa ner det nödvändigaste i min fiiiiiiiiiina födelsedagsväska (jag vet, fyller i november men varför inte passa på att fixa födelsedagspresenten när jag ändå var i New York?!;) som ska invigas idag? Eller bara sitta och glo på Facebook? Eh...

Eller, så börjar jag plugga! Seminarium på måndag, massa att läsa och en hel del att samanfatta från förra kursen vars tenta jag missade i onsdags? Usch. Ska nog sminka mig istället - Josefin kommer ju om en stund! Och då ska det snackas!! Ingen idé att börja med några mer omfattande projekt tills dess (typ plugga/packa upp). Vi säger så!

Pusss



Frukost i Central Park sista dagen innan vi åkte hem...

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback