T som i Tiffany

Det var verkligen en upplevelse att storma in på Tiffany & Co. på Fifth avenue i regnblöta kläder och sneakers + 450 stora shoppingpåsar, bli visad till hissen upp till tredje våningen och där titta på det perfekta smycket. Jag ville ha ett halsband. Armband? - njaa, inte så sugen. En ring? - nää inte det heller. Men ett halsband! Ja ja ja! Fick hjälp av en liten dam vid namn Myra som sa ungefär samma saker till mig som till kunden innan (trots att hon la ut några hundra tusen extra för sina två nycklar i rött guld med diamanter). Iaf, det här är det jag fick med mig hem i en liten blå-grön låda omknyten med ett vitt sidenband. Jag dog lite.



Där ligger asken i lilla påsen...





En nyckel med ett hjärta i silverkedja... (!!!)



Jag har saknat ett fint halsband och nu har jag det perfekta!



Kedjan i perfekt längd så nyckeln ligger på det perfekta stället. ♥

 

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Alina

Åh, jaaa, halsbandet var gudomligt!!

Postat av: Emma

Tack fina! Jag måste säga att jag älskart! <3

2010-10-14 @ 10:46:35
URL: http://emmajohnanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback