Tji fick du

Late again. Är aptrött vid nio på kvällen men såklart håller jag mig vaken ytterligare en stund - voilá så är klockan tolv och jag är pigg. Nåja, pigg och pigg - jag är inte lika trött som innan. Har kollat på de sista avsnitten av BBC's "gamla" tv-serie Stolthet och Fördom med Colin Firth. LOVE! Man lessnar alldrig på det... Jag tror jag har levt mitt i ett kostymdrama i något tidigare liv ♥

 

Dessutom, jag masade mig till SATS idag efter föreläsningen och avverkade ett BodyPump-pass. Dock är jag inte helt impad av min insats, hade för mycket annat i huvet för att tänka det vanliga som; "biceps, biceps" eller för all del "fan vad jag hatar utfall - min rumpa dööör!" som jag brukar. Satsar lite extra imorgon tänkte jag! Men först måste jag LÄSA ut en bok om hemlösa i Ryssland (slutet av 90-talet) och sen läsa vidare till nästa föreläsning/seminarium, ska eventullet jobba några dagar om ett par veckor och då måste jag ligga före. Grymt tänkt måste jag säga.

Natti och puss!

 

Nu ska New York-cupcakesen bort! De var värda det. Längtar tillbaka...

 

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback