All or nothing

Upp och hoppa kl-allt-för-tidigt-för-att-vara-mänskligt och sen springa utav bara sjutton till tåget för andra dagen i rad - skärpning! - för att spenderar två timmar på föreläsning. Mycket intressantare än igår, känner en knuttar mer hopp om man säger så! Alltså. Jag tänkte gå all in med mina "sociala-skills" och åtminstone ta kontakt med några av alla hundra som läser kursen. Det är ju faktiskt så att man märker ganska snart vilka som är intresserade av att prata vidare och vilka som helst pratar med sin kompis istället för att lära känna någon ny. Ha! Helt fantastiskt rolig upptäckt vill jag lova! Trots "dissen" babbalde jag vidare och hamnade till slut i bibblan med tre trevliga tjejer. Kul, kul! Gick förbi Aulan på vägen till t-banan, vi tog oss en korv och jag norpade åt mig två goodie-bags innan jag drog hem. ÄLSKA att man fick två fina block! Ett har fått syftet att vara dagbok i New York när Anna och jag åker dit om - JA JA JA - 21 dagar!

Nyss var en fastighetskötare här och fixade våra droppande kranar i kök och badrum. Great! Nästa vecka ska vi få en brandvarnare och en ny lampknapp i badrummet. Det flyter på!

Nu försöker jag trycka in boken vi ska ha läst till seminariumet på fredag. Yeey. Or not. Det går segt trots att den är bra och lättläst och definitivt inte hamnar i kategorin "jävligt jobbig och tung kurslitteratur" vilket är ett plus. Men. Det går ju inte fort för det. Dags att ta tag i det igen då!

Hej så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback