Emma x 2

Min farbror hade två Emma-stolar som han inte vill ha och då fick jag dem! Så himla glad! I onsdags kom pappa till Sthlm för att hjälpa Emil med flytten och då hade han med sig stolarna! De är apgamla, eller det är typ min gammelfarfars stolar, min farfars farfar? Iaf, de har varit med ett tag om man säger så. De är lite beige-guldaktiga i tyget med medaljongmönster och egentligen skulle det kanske vara dags att klä om dem, men det är nog en kostsam historia så det får vänta! Än så länge har de inte fått sig tilldelade en plats i lghten, måste organisera om lite först. Men så här ser de ut iaf, de kommer passa så bra! De tillför en lite mer kitchig känsla över inredningen och sen är det himla kul att de har varit i släkten så pass länge! I like!



/emma nr 3

P.S. Försök ignorera röran i bakgrunden... Förutom att Emil flyttade närmare mig, så kommer han ha ett förråd och då är det ajöss med kartongerna. Can't wait!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback