Finaste tavel-väggen

Äntligen är alla fina bilder inramade! Och de skulle hamna på väggen ovanför soffan, ja kolla bara:



Ett jäkla pyssel att få ihop det så det skulle bli snyggt på väggen. Men tillslut fick jag till det!



Mums så snyggt!



Vackra!



Tadaaa!



Asså gud jag dör av stolthet! Det är så fantastiskt fint! Det bästa är nog att man kan fortsätta och bygga på det fina i oändlighet - ah nästan iaf.



Nytt med New York!



Tavlan i hallen, en av tre med motivet: sko!

Lite annat smått och gott i lghten:



Heels i hyllan - fin fint pynt!



Dessa två måste jag fundera ut var de ska sitta...



Något som kanske åker upp på väggen när jag fixat ännu en ram!?

Det var allt från lghten för kväll - godnatt på er!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback