In my NY-suitcase

Till New York ska jag ta med mig det här och förhoppningsvis inte en pinal mer - jag vill ju kunna fylla väskan på plats!

På kroppen:
[X] Undies + strumpor
[X] Nåt att sova i
[X] En näve linnen
[X] Nån t-shirt eller två
[X] En vit tunika (två? En att resa i?)
[X] Långärmade randiga (resplagg?)
[X] Koftor: marinblå och vit
[X] Långa chiffongklänning
[X] Rutiga klänningen
[ ] Randiga klänningen ?
[X] Blommiga klänningen med volang
[X] Blå shortsen
[ ] Vip-kjol, svarta med prickar - ?
[X] Chinos
[ ] Jeans - ?
[X] Ett par treggins - att resa i
[X] Svarta lilla kavajen

Övrigt pynt:
[X] Ett midjeskärp
[X] Nån ring
[ ] Nåt halsband
[X] Ett par-två örhängen
[X] En sjal

På fötterna:
[X] Ett par sneakers - för alla promenader!
[X] Gladiatorsandalerna
[X] Ett par heels (om jag inte hinner köpa ett par precis när vi landar då;)?
[X] Ballerinas ?

Skönhetsvård:
[X] Schampo + balsam (reseförp)
[X] Smink
[X] Diverse krämer

Övrigt:
[X] Adapter
[X] iPod
[X] Kamera
[X] Laddare till mob och kamera
[X] Almanacka + anteckningsbok
[X] Två pennor (om en går sönder ^^)
[X] Svarta trenchcoaten



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback