The Hangover

Nu snackar vi inte om filmen, nej nej. Utan om min egen lilla baksmälla - efter TRE öl! Asså det är skammligt, jag borde väl inte ens skriva det för att det är "lite" väl löjligt. Big time. Men men c'est la vie! Har därför haft föreläsning efter tre timmars sömn, inte en hit det heller! Annars var det jättetrevligt igår när "några" kursare drog till en bar på söder. Det ska jag göra om, men ikväll pallar jag inte av tidigare nämnda anledningar ;) Hade en trevlig lunch efter föreläsningen idag med en kursare och sen drog jag hem. La mig på soffan och sen dess har jag haft det förträffligt skönt :) Tur att det bara är onsdag, hela veckan kvar att läsa kurslitteratur, men idag tar vi paus. Helt klart värt.

 

Puss på det!

P.S. Förtidsröstade dessutom igår innan seminariet... Andra gången jag röstar men det är allt något extra... Spännande :)


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback