Tisdagsro

Ligger i soffan och pluggar, tar lite paus med kära bloggen. Helt klart värt. Läser en väldigt seg och kryptisk bok som heter The Gift. Ska ha seminarium om den på torsdag... Sen ska man hinna läsa en massa annan skit också! Dessutom ska jag jobba i repan på SC imorgon mellan 8-12, helt lagom tycker jag! Hoppas det går bra :) Ikväll ska jag försöka ta mig till SATS och köra ett Step-pass, det är hög tid nu efter träningsvärken från i torsdags (som äntligen släppt)!

Nu ska jag fortsätta läsa, så ha en fin dag! Och säg, visst är väl bänken i föregående inlägg så jäkla fin! Kostar bara 795 eller nåt sånt! Kanske slår till inom en snar framtid... Fantastiskt! :)

Puss!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback