Medaljong och kitchigt

Jag kan inte sätta ett ord på vad jag har för stil, varken när det gäller kläder, accessoarer eller inredning. Mitt rum är nog en salig blandning av det mesta med en röd, eller ska jag säga rosa, tråd av just rosa. Jag gillar den lantliga stilen, lite romantiskt så där med mjuka färger och härliga material, samtidigt som jag gillar den moderna, lite avskalade och raka stilen, jag gillar starka färger och är inte rädd för udda prylar. Ni kan förstå att jag känner mig lite splittrad! För tillfället gillar jag medaljong-mönstret (har gjort det ett tag), på porslin och glas, på väggar (max en fondvägg), på sängkläder, dekorationskuddar, dörrmattor, på kalendern, på ljus ect. Man kan ha det mönstret lite var stans, bara det inte blir för mycket! Det är något kitchigt över medlajong-mönstret, speciellt om man adderar starka färger och kanske blank svart i olika fomer. Här har vi lite saker som jag skulle gilla, inte allt på en gång i samma rum. Det blir för mycket! Men några av dessa saker på utvalda ställen skulle inte sitta helt fel!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: maria

Den rosa lilla börsen var ju hur söt som helst :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback