P.S. I löv U

Igår kom älsklingen förbi nåra timmar (han hade sovmorgon i morse och ville inte sumpa den genom att sova över hos mig;), vi drack te, smakade några av mammas blåmusslor (hon äter annan middag, igår musselsoppa) och kollade på P.S. I love you. För min del är det nog hundrasjuttioelfte gången jag ser den, men det gjorde mig inget - älskar den filmen! Älsklingen tyckte också den var bra faktiskt :) Mys pys. Sen åkte D hem och jag läste lite i boken Läppstiftsdjungeln av Candance Bushnell innan jag somnade. Imorse när jag vaknade var jag som vanligt trött, men ändå - det är ju fredag! Åhh vågen!

Efter jobbet ska jag ta en snabb sväng "förbi" Lidingö Centrum och Lindex, känns som om jag måste ha nåt där, som en osynlig hand drar mig dit... Typ leggins?! Sen ska jag hem och hjälpa mamma med pajen till kräftskivan ikväll med "grannskapet" på Nautilusvägen. Gott gott. I övrigt blir nog helgen lugn. Mamma och Olle ska ha kräftskiva med deras friends på lördagkväll, så jag och Emil ska äta Thaimat från Super wok i Bervik och häcka på våra rum ;) Sen är det ju den där
Taco-tallriken som måste ätas nån dag innan måndag... Om inte annat drar jag in till stan själv - måste man så måste man! :)

Åter till fina filmen, man blir ju så kär i den och det var perfekt att se den med sin kärlek. By the way är att kyssas så fantastiskt ljuvligt. ♥



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback