Första dan på veckan

Första dagen på den nya veckan... Varför känns det alltid som att målet med veckan är helgen? Varje dag borde ju ha sin charm, varje dag borde vara en fest, varje dag borde vara något att se fram emot... Den här torsdagen till exempel, är ju en dag utöver det vanliga! All ♥-ns dag kommer hägra hela veckan ;)

image1852

Jag var sådär trött imorse, men jag vaknade till min nya mobil och låten Release me av Oh Laura som är så lugn och skön vilket gjorde mig på lite bättre humör:) Men, faktum kvarstår, trots det fina uppvaknandet imorse, att mobilen ska lämnas in/tillbaka. Den funkar inte som den ska, hur jag nu ska förklara det på ett förståligt sätt för en Telenor-människa?! Wish me luck!

Lovisas James kommer till Sweden nu på onsdag och på fredag ska vi ut och äta allihopa! Ska nog slå en pling till henne och pressa henne på lite info. Hur, var, när osv? Kanske man får invita (varning för swinglish) nån...? :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Maja

fin låt!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback