Namnsdagsbarn

Det är jag det! Lala la laa! Jag har då två namn Emma (tilltalsnamn) och Johanna. Mina syskon fick sammanlagt tre namn var, men jag fick bara två. Lite snålt faktiskt. I och för sig vet jag inte vilket mer namn som skulle passa mig... Anyways. Jag hade Johanna-dagen i måndags. Den firade jag med Josefin i Onsala, fick till och med en glass av tösabiten! :) I dag är det Emma-dagen och Älsklingen var först med det grattiset (i natt) och det har redan trillat in en del sms :) Jag gillar namnsdagar!

Nu ska jag sätta in linserna och klämma mig ner i bikinin för att gå ut och sooola! Hur najs liksom! Semester! Mm. Ikväll kommer hjärtat igen och det blir myspys. Kanske att man ska packa upp väskan också.. Mja. Solar nog först! :)

Puss puss på er!



/emmaJohanna.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback