Dags att sätta igång?

Det lutar nog åt det ja, att sätta igång alltså. Har en del grejer på min "att göra lista" och jag vet inte riktigt var jag ska börja. Kan väl skriva upp allt så man får sig en översikt, för en översikt kan inte vara helt fel iband!

[ ] Plugga så in i helvete till körkorts-teori-provet (den 9 juli) - ladda ner tester! (ikväll!)
[X] Skicka Grattis-sms till lillebror Rasmus som fyller 1år! (På tisdag.)
[X] Måla om naglarna med
bästa nagellacket i finaste färgen innan Göteborg!
[X] Köp present till Sara! (Onsdag - löning;)
[X] Ha myskväll med Lollovisa och Loijs (ikväll)
[ ] "Shoppa" på apoteket (idag?) Linsvätska mm.
[ ] Se SATC the moive på bio med Henke? (när, när, när? Tisdag??! Nästa vecka..)
[X] Packa till Göteborg (åker på torsdag).
[X] Ladda iPod med musik inför Gbg
[X] Träffa min älsklings-darling (på onsdag) ♥
[ ] Ringa Visingsö Folkuniversitet...
[X] Betala alla räkningar innan Göteborg! --> Gör en budget (Paris is comming up!)
[X] Gör något åt rummet (läs: kaos)
[ ] Lägga upp lite midsommarbilder på le blogg!
[ ] Sooooooova.... När nu det hinns med?! På tåget till gbg - när jag borde plugga? Mm.

Var det allt? Säkert inte. Men det är i alla fall en början!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback