Ajöss med det

Som jag skrev i min to-do-list ska jag idag åka in till stan och lämna tillbaka lite prylar jag inte behöver, som inte passar eller som tär på plånboken. Dessa gråa pumps från H&M kommer jag nog inte få användning för och de gör lite ont att ha på sig en längre stund... De svarta pumpsen jag köpte på Wedins måste bytas då de hade en skada på ena sidan. Tightsen jag köpte på H&M var trasiga så de ska bytas de med... + en kjol från Ginatricot som inte sitter bra på min feta lilla rumpa.

Nu är frågan om jag får köpa nya grejer för de pengar jag får tillbaka eller om de ska sparas lika hårt som de andra pengarna jag inte gjort av med än. Vad är regelrätt i mitt lilla no-spendig-mars projekt? Jäkla löfte.

Ses på stan då!



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback