Att göra

Även denna vecka ska jag hinna med en hel del grejer, träning framförallt!

Måndag: Jobba, åka till Fältan och lämna tillbaka
kjolen och pumpsen. Hem, slöa - röja på rummet.
Tisdag: Jobba, träna själv i gymmet på jobbet, hem, slöa... SJUK! Gick hem tidigare och sov från 15.15...
Onsdag: SJUK, till D's moster, mostersman + kusiner för middag och guitarr-hero - jag = nybörjare! :)
Torsdag: Jobba, laga mat hemma. Ipren är min räddning! Plåga hela dagen, men jag käpade på.
Fredag: Däcka.
Lördag: Däcka. För att förklara "däcka", detta sker inte på grund av fylla som kan tros, denna förklaring gäller även ovan.
Söndag: Däcka, två filmer, städa rummet och sen träna skivstångspasset kl 18.00, hem, mys med D och film. - Kom ihåg: Henke fyller 25!!

Som du ser blir det lugna gatan i helgen, oavsett om jag åker till Uppsala eller inte. Har inte varit där sen i julas, då min lillebror Rasmus var bara ett halvår. Nu har han växt massor vad jag vet! Synd att jag inte träffar honom oftare... Helgen blir nog ett ypperligt tillfälle att dra dit och kolla läget, för att sen åka hem antingen lördag eftermiddag eller söndag mitt på dan, det återstår att se. Kan vara skönt att bara vara hemma en dag också!

Känns som om jag missat något, och jag vet med mig att det säkert dyker upp en hel del grejer under veckans gång, uppdaterar då i så fall :)

image2016

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback