Frestelser

Idag åkte jag som sagt till stan för att lämna tillbaka grejer jag inte vill ha. Jag måste säga att det gick väldigt bra, men överallt gjorde sig shoppingbehovet påmint. Jag såg klänningar, färger, klackar och kjoltyg vart jag än vände mig! Det var nästa plågsamt att gå omkring mellan alla grejer som jag inte fick köpa eller ens röra vid (annars var nog risken att jag skulle börja shoppa). Något jag däremot köpte var ett par skor för 199kr, men jag tänkte att eftersom jag lämnade tillbaka lite grejer bl a ett par (dyrare) skor så kunde jag få köpa ett par andra (billigare), eller hur? :) De är till i sommar, praktiska, lekfulla och pigga!




Sen bytte jag de svarta pumpsen till ett par utan skada...



Dessa söta små ballerina från H&M har jag glömt att visa! Köpte dem låångt innan shoppingförbutet;)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback