Emma goes detox

Nu är det en rejäl rivstart som gäller! Tränade på gym i går och i morse blev det ett jobbigt corepass (det blir faktiskt jobbigare ju mer man lär sig, det där med "grundspänning" är riktigt klurigt, att andas samtidigt är också svårt. Man ska spänna de nedre magmusklerna genom alla rörelser och tänka på det hela tiden! Säg Sssss högt och då känner du vilka muskler jag menar. Lång prantes det här;) och nu tog jag min första klunk av DetoxDraine-en jag ska dricka i 20 dagar. Man blandra ut 12ml brun sörja med en liter vatten och sen ska man dricka det under dagen. Bläää. Jag är väldigt känslig för konstiga smaker, så vi får se om jag vänjer mig... Önska mig lycka till! Urk. Blir det bättre om man håller för näsan när man dricker det? :P

För dem som inte vet vad Detox är så är det ett sätt att rena kroppen från gifter och liknande man fått i sig. Visste du att t ex pommes frites sitter kvar i tarmarna i två veckor efter att man ätit det?! Äckligt va! Hua. Vill inte ens tänka på det. Jag vet att jag inte är guds barn när det gäller att inte äta skit-mat eller godis eller ett och annat chips, så varför inte rensa ur kroppen från alla onödiga gifter och sånt? Kan ju alltid vara en liten start mot sundare vanor? Precis. Bara att klunka vidare och hoppas att man inte får kälvningar. Okej, nu gör jag det värre än vad det är, äckligt är det inte, det är bara jag som är känslig ;)

Puss på er!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback