Crazy curls

Till 50års festen i lördags lockade jag håret. Jag har aldrig lockat håret sen jag klippte av mina 30cm, så det var hög tid att testa! Fram med locktången - det fick bära eller brista. Och jag tror jag gillart! Det blev helt galet lockigt och stod ut åt alla håll! Riktigt festligt :) MMS:ade Sara och skrev att "det påminner väl ändå lite om Carrie när hon hade kort hår?" "Carrie kan slänga sig i väggen!" fick jag som svar! Tack stumpan! <3 Så jag entrade festen i crazy lockigt hår och min rosa klänning med "snygga ryggen". Mjau! Det var jättetrevligt på 50års kalaset, jättegod mat, mycket nytt folk, liveband med drag i och en hel del dansande :) Just the way I like it! En lite rolig grej var när Älsklingen kom, (han var tvungen att jobba så han kom lite senare) - så kände han inte igen mig! Han stod precis framför mig vänd mot mig, kollade över mitt huvud som om han letade efter någon (mig). "Hallå?!" sa jag. Han tittar ner och efter nåra sekunder föll poletten ner. Haha. Han hade inte känt igen mig med det lockiga hårt ^^ Jisses. Hur ska det här sluta älskling?



Med galet lockigt hår och halvfärdig sminkning.











Det kallar jag volym! Nog med bilder på ruffset?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback