Just another sunday

Farsdag.

I helgen har jag spenderat min tid i Uppsala. I går var det kalas för
Emil som fyllde år i tisdags, släkten kom över till pappa och Jenny för lite tårta och kaffe.



Rasmus och jag är väl de enda som kollar in i kameran - killen har lärt sig! ;)



Tårta är gott - och härligt smetigt!



Skjortan då, smakar den gott?



Det är kul med kalas (uppmärksamhet)!

I dag tränade jag BodyCombat för första gången på SATS i Uppsala innan jag träffade Karin kl 13.20 utanför Åhléns huvudingång (klassiker). Vi gick till Café Ofandahls på andra sidan ån och njöt av en långfika. Riktigt kul att träffa henne igen och prata om allt. Hon pluggar för fullt för att bli vetrinär och stortrivs i Uppsala! Härligt. Riktigt mysig eftermiddag med andra ord :) Sen gick jag hem till mormor där Maja, mamma och Olle + mormor så klart satt och fikade. Jag fick mig också en tårtbit och sen åkte vi hem. Nu har jag röjt undan i rummet lite (bombnedslaget som hägrar) och funderar på att dammsuga nån dag i veckan... Har en tvätt som ska hängas i tvättstuga också... Hum. Snart.

Hade en jättemysig lunch med Sofia i lördags också! Vi satt och pratade några timmar, fikade och sånt. Sen fick vi skjuts till kalaset för Emil. Sofia är verkligen jättegullig :) Har haft en väldigt trevlig helg faktiskt, hunnit med mycket och ätit mycket tårta! Blir seriös träning redan i morgon!

Puss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback