Musslor på Akkurat

Jag frågade min kollega om tips på en bra restaurang på Söder i närheten av Rival, dit vi ska ikväll på Inspirationskvällen kl 18.30. Kollegan förslog Akkurat och jag gick genast in och kollade deras meny. Deras "grej" är tydligen musslor! Musslor i massor med bröd och pommes (tror jag). Jag föll för idén direkt och mamma var inte sen att haka på! Musslor liksom. Det är ju bara så gott. Det får mig att tänka på Paris, när jag var där med min Älskling i juli i somras... Kanske att vi ska gå dit vi med älskling? <3

Inspirationskvällen går av stapeln på Rival som sagt, en f.d. biograf. Vi kommer få goodie bags, tilltugg och härlig inspiration såklart! Blossom ska peppa oss att "Börja träna - och gilla det!". Mia Törnblom ska få oss att "Tycka mer om dig själv!". "Sjung dig lycklig" ska Putte Nelsson från Så ska det låta hjälpa oss med. Ulrika Davidsson vill få oss att "Våga testa detox!"

Läs mer på Topphälsas hemsida.

Det kommer bli en jättefin kväll med min mamma! Ska åka om en timma och paxa platser i baren på Akkurat, det var fullbokat i restaurangdelen, men det är vid barborden man ska sitta engligt kollegan och de går inte att boka. Så där hittar ni mig strax innan 17.00 i eftermiddag. Innan dess, lite julklappsshopping på Östermalm! Snacka om att vara snabb i svängarna, Östermalm vs. Södermalm. :)

Puss och ha en fin kväll!

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Oh det va ju den kvällen jag frågade dig om vi skulle gå på.. Nu e jag avis ;) Ni kommer få det så bra du och din mamma :)

Ha en riktigt trevlig kväll. Här är läget lite dämpat, för Johans morfar dog imorse.. Så kvällen hade inte varit så trevlig för mig om jag hade biljetter till inspirationskvällen ändå... Puss tjeejn

Postat av: Emma

Ja jag hade för mig det. Fick det av mamma i present ju, så det var riktigt kul:) Aha. Mindre kul:( Osis att du hade biljetter också då.. Men det är kanske det lilla problemet :-S Hälsa Johan! Puss

2008-11-26 @ 07:29:27
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback