Snön fortsätter falla

Var det inte idag all snö skulle töa bort och vi ska få vada i slask? Det verkar inte så i alla fall, snöflingor har börjat falla igen... Vi får väl se hur det blir framåt kvällen! Appropå kväll, efter jobbet ska jag slå hål på en timma innan träningen med (julklapps)shopping i Lidingö Centrum, ska kolla in på Lindex och sen kanske man köper nån mer del i en julklapp jag håller på med:) Sen blir det SATS med Loijs på Lidingö, ett Box pass kl 18.30 kommer få oss att svettas! Det är skönt att Loijs är med, sist fick jag ragga upp någon som kunde träna med mig... En ska ju slå med boxhandskar och en ska hålla mitsarna, det krävs alltså två. Men men. Det kommer bli kul! Är ju motiverad nu! Sen ska jag hem direkt till Dave Darling, vi ska mysa och kolla på Greys Anatomy som vanligt kl 21.00. <3





/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback