Ännu ett bloggmoment!

Även denna gången är min Älskling inblandad i detta fenomen (the bloggmoment alltså). I går när vi gått runt i några butiker i Skärholmens shoppingcentrum och sen en sväng på IKEA, kläcker David ur sig att han har en present till mig. När vi sen går vidare till ICA frågar han om jag inte är nyfiken? Och undrar varför jag inte pratar om presenten? Men vad skulle jag säga då? "Vad är det? Berätta! Snäääällla! Berätta, vad är det!" ;) Hehe. När vi sitter i bilen på väg hem till honom säger han att presenten ligger i påsen framför mina fötter och tillägger "Du får kolla om du vill..." Hum"Neee men jag vill ju kolla sen... Eller? Hum. Mjaa..." Sen kan jag inte hålla mig från att kolla i alla fall (nyfiken i en strut) och vet ni vad han har köpt! Till mig! Jo, håll i er:

SEX AND THE CITY THE MOVIE!

Jag dör lite. Vilken hemskt fin present! Jag gick nästan i taket av förtjusning :) Min alldeles egna Sex and the City the Movie! Älsklingen såg den på sitt jobb i går, det var nämligen i går den släpptes i butik, och tänkt på mig! "Det är den med bonusmaterial också" tillägger han. Jag påpekade nämligen att det var den jag ville ha en gång för länge sen;)

I kväll ska vi titta på den jag och hjärtat! Jag är så otroligt glad för den!! Tack älskling <3



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback