Jag dör lite, nej föresten, jag dör jättemycket

Nu så här på morgonen flög en galen idé i mig. Tankarna har kretsat runt en sån där mini-fick-dator i ca en halvtimma. Det hade ju varit så praktiskt! Så fort IT killen gick förbi frågade jag vad en liten mini-dator egentlingen kostar?! Fatta HUR bra det hade varit med en liten sån dator att ta med sig till England och överallt! IT-snubben sa att jag skulle komma bort så skulle han visa mig en sån liten förmåga. En vit sak, inte mycket större än min filofax, lättare än min filofax och med Windows Vista (?) i sig, webbcam för Skype och bara såå söt! Jag hoppades så klart på att den skulle vara JÄTTEbillig, typ 200kr, men sån tur har man ju inte. 3 500kr ska man pröjsa för denna lilla ljuva sak... Det blir inte bättre hörrni, för när jag gick in på hemsidan för Acer (märket på datorn, tydligen det jag skulle ha om jag skulle ha nån) går det att välja en ROSA! En Coral Pink för att vara exakt. Senast här om dan sa jag till Dave att jag någon gång i mitt liv ska äga en rosa dator ;) Herregud. Detta blir nog prio ett på önskelistan - eller?

Jo, jag tror banne mig det. Maja, ser du det här säg till mamma att hon får gå ihop med både släkt och grannar för att ge mig denna lilla sak. Okej? :)



/emma.


Min manliga kollega sökte upp det perfekta tillbehöret åt mig. Han sa att det tog honom två timmar ^^




Fina kommentarer
Postat av: Emil

Suck...

2008-10-09 @ 19:13:40

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback