Zzz

Jag är trött! Varför då? Jag har typ sovit som jag brukar... Eller nja, kanske somna lite senare än vanligt i går men annars inget annorlunda... Fick inte min kopp kaffe som jag brukar i morse eftersom mjölken var helt slut på hela kontoret! Dricker jag kaffet svart får jag ont i magen utan dess lika så det är inget att testa. Mina ögonlock är därför mer tunga än vanligt... Nu är det lunch, det kanske piggar upp lite? Vi får väl se :)

I morgon jobbar vi bara till 13.00 och det tackar man för! Skönt, kommer ta det lugnt på fredagen :) Festen på lördag ser jag också fram emot! Ska ha
min klänning så klart.

Puss

Btw, det är bara mycket bättre att inte vara över-hormoniserad! Love it!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback