Sunshine me happy

I fredags när jag gick från jobbet kl 16.00 sken solen som bara den och det var riktigt varmt, samma sak i lördags - perfekt för Grönalund - och igår söndag var det bara kvavt och varmt. Har inga riktigt sommar-feelings generellt men det kanske har att göra med att jag inte har någon semester (+ vädret idag?) heller... Men jag klagar inte! Har egentligen inget bättre för mig än att jobba och träna, bättre det än att jag är ledig för då gör jag bara av med pengar ^^ Visst har jag en bra självkännedom? Något jag borde investera i idag är mat, borde göra något liknande som GI-lasagnen så man har matlåda några dagar framöver - kan var smart om inte annat! (Edit: Jag får mat från Super Woken idag - Kyckling med kokosmjölk och pangan curry eller vad det nu heter! Två dagars lunch solved!) Eller så köper jag på mig ett gäng Keldas färdiga soppor som man bara värmer på och knaprar knäckemacka till. Kan funka.

Puss å hej så länge!



Puss i fredags i väntan på tåget in till stan och Body Pumpen på Hötorget.




Varmt vare' ja! Uppskattat med hjärtan framför ögonen med andra ord! Både funktion och flärd.



Så man var ju minst sagt glad av kombinationen: solsken och fredag!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback