En till?

Jag är riktigt sugen på att tatuera mig igen, nån liten till söt sak kan ju inte direkt skada... Älskar mitt hjärta jag gjorde i Brighton, den är bara så jag, en "sucker for love" som man är. Haha. Det jag hade tänkt tatuera för flera år sen känns nu lite B, alltså ALLA skaffade just detta motivet för några år sen och nu känns det bara löjligt att skaffa det nu - om man inte redan har den alltså. En fjäril. Vet ju exakt vilket form fjärilen ska ha i så fall men nä, jag tror inte det. En rosett däremot, det hade varit något det! Jag ritade en rosett själv för ett tag sen som jag verkligen gillar formen på, har dock inte fått till själva banden som ska sticka ner under... Vem vet, det kanske blir en så?! Eller en text, det hade också varit superfint. Men det är aboslut inte på tal om en text eftersom jag inte vet vad jag vill skriva. Det enda som känns rätt på en gång är ordet "Love", men det står ju redan mitt hjärta för... Får fundera vidare, det är ju inte direkt ett beslut man skyndar fram i alla fall :)



Megan Fox's snygga tatuering. Hade också kunnat tänka mig att ha en tattoo där, dock inte så stor.



Ultimata kompromissen, text och fjäril i ett - perfekt ;)



Gillar själva rosetten på denna, lite så som jag har tänkt, men banden som hänger ner ska inte se ut så alls.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

jag är också sugen på en till tatto.. ska skriva carpe diem för det lever jag verkligen för just nu.. fångar dagen ;)

Postat av: Anonym

Besök min blogg http://www.jessiiicasvedberg.blogg.se! :)

Hoppas du får ha en bra dag!

2009-07-24 @ 09:13:57
Postat av: jenny

hehehe =) goood morgon då hehe glöm inte läsa vad min gätbloggare emelie skrivit om hennes passion och drömmr och hur hon strävar efter målet=) =)

2009-07-24 @ 09:31:22
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är också fint, men det känns liksom vanligt men klart det stämmer och då ska du ha det! :) Vad skulle en rosett kosta hos han du tatuerat dig hos?



Ska absolut kolla in era bloggar! Alltid kul att upptäcka nya bloggar :) Ha en fin dag!

2009-07-24 @ 10:00:34
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback